Vaativan Survo-ristikon ratkaiseminen saattaa viedä puoli tuntia,
jopa useita tunteja.
Nyt on mahdollista (uusimmalla Survon ilmaisversiolla) harrastaa
pikapeliä, jossa
Pikapelikilpailun parhaille palkintoja yhteensä 600 euron edestä. Osallistu 31.1.2007 mennessä!
Pikapelissä on tarkoitus täyttää Survon arpoma
Pikapelin äärelle pääsee käynnistämällä Survon ilmaisversiossa
komennon
Ohessa näkyy osittain täytetty Koska siihen tulee 12-1-4=7, luku 7 saadaan tuolle paikalle näpäyttämällä seitsikkoa ristikon yläpuolella olevasta numerorivistä. Tähänastinen pistemäärä (163) näkyy punaisena yläkulmassa. |
|
Survon pikapeliin arpomat ristikot ovat aina avoimia ja ne
ratkeavat yksikäsitteisesti. Niitä on tietenkin mahdollista ratkaista
myös kaikessa rauhassa ilman Survon välitöntä tukea aloittamalla
pikapelin, poimimalla heti alussa pelkät rivi- ja sarakesummat
talteen ja keskeyttämällä sitten pelin EXIT-painikkeella.
Tehtävä ei silloin ole aivan helppo, sillä
vaikeusaste on avoimilla